#1 2008-04-06 22:33:10

Vulture

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 23
Punktów :   

Superkonto - Made by Vulture

1)

Na początku chciałem zaznaczyć że móc znaczy chcieć, jak ktos nie chce nie moze
Moja kariera "zawodowego złomiarza" zaczeła się od kąd wylądowałem na uni 42, wczesniej grałem na uni 23 potem 29 trafiając dopiero na 42 i Uni 1 na  którym gram teraz.
Grajac na uni 42 zastosowałem taktykę którą nazywalem sobie POLOWANIEM NA SZCZURY hehe nie raz z kumplami siedzielismy i leciał text "polowałeś na szczury" ? śmiesznie brzmi bowiem szczury dla nas to były farmy, łatwo dostępna surówka. Pamiętajmy ze EKO nie znaczy wszystko ponieważ EKO  wydobędzie nam  np 3 kk mety na 24 h ale  mozemy dofarmić sobie np dodatkowe 1-2 kk mety dziennie więcej nie pozwalając transom spokojnie oddychnąć na planecie.
Szukamy więc planet z małą obroną bądź bez niej i lecimy poo nawet marne surowce, pamiętając ze te marne surowce to tylko dodatek do naszego eko, dzięki któremu stajemy się bogatsi i łatwiej mozemy się rozwijać.

Poczatek naszej gry (jeżeli idziemy moją taktyką) powinien wyglądać tak :

1 Elektrownia słoneczna (Poziom 1)
2 Kopalnia metalu (Poziom 1)
3 Kopalnia metalu (Poziom 2)
4 Elektrownia słoneczna (Poziom 2)
5 Kopalnia metalu (Poziom 3)
6 Kopalnia metalu (Poziom 4)
7 Elektrownia słoneczna (Poziom 3)
8 Kopalnia metalu (Poziom 5)
9 Kopalnia kryształu (Poziom 1)
10 Kopalnia kryształu (Poziom 2)
11 Kopalnia kryształu (Poziom 3)
12 Elektrownia słoneczna (Poziom 4)
13 Kopalnia metalu (Poziom 6)
14 Elektrownia słoneczna (Poziom 5)
15 Kopalnia kryształu (Poziom 4)
16 Elektrownia słoneczna (Poziom 6)
17 Kopalnia kryształu (Poziom 5)
18 Kopalnia kryształu (Poziom 6)
19 Ekstraktor deuteru (Poziom 1)
20 Elektrownia słoneczna (Poziom 7)
21 Ekstraktor deuteru (Poziom 2)
22 Ekstraktor deuteru (Poziom 3)
23 Elektrownia słoneczna (Poziom 8)
24 Ekstraktor deuteru (Poziom 4)
35 Ekstraktor deuteru (Poziom 5)
27 Ekstraktor deuteru (Poziom 6)
28 Elektrownia słoneczna (Poziom 9)
29 Fabryka robotów (Poziom 1)
30 Fabryka robotów (Poziom 2)
31 Laboratorium badawcze (Poziom 1)
32 Technologia energetyczna (Poziom 1)
33 Napęd spalinowy (Poziom 1)
34 Napęd spalinowy (Poziom 2)
35 Stocznia orbitalna (Poziom 1)
36 Stocznia orbitalna (Poziom 2)
37 MAłY TRANSPORTER
                                                              (zaczerpnięte z jakiejś tam strony)

Od kąd mamy 1 mały transporter możemy swobodnie latać sobie na Idlerków czyli ludzi którzy nie byli na koncie ponad tydzień bądź są niżej w statach od nas, przez to wiemy ze ten 1 mały transporter nie zostanie zaskoczony np przez WRy.
Taki trans jak obleci chociaz 2 x na 12 godzin jakieś planety dostarczyć nam moze sporo grosza jak na początek.

Skakanie w Statystykach i ulepszanie swojej własności będzie szybsze !!!




2)
                                                                 
Fleet Save
Fleet save ( FS ) z języka obcego oznacza "zapisanie floty", inaczej mówiąc jest to "prawidłowe" wysłanie floty "gdzieś" pod naszą nieobecność na koncie inaczej mówiąc; idziecie załatwić potrzebe to musicie wysłać flote z misją stacjonuj bądź zbieraj hehe żarty... Jednak jest w tym troche prawdy. Flotę nie tylko należy wysyłać ale również odbierać minimum 15 min  przed dolotem.

FS z misją stacjonuj Planeta~Planeta - jest to wysłanie floty np z planety na planetę z misją stacjonuj, w przypadku wysłania z planety na planetę istnieje duża możliwość złapania floty, wpierw falanga, potem lot, a kiedy zawrócisz w nieodpowiednim momencie mozna złapać ją na powrocie.... Jeżeli przyjmujecie taką postać rzeczy pamiętajcie aby floty nie zawracać od razu jak wejdziecie na konto i zobaczycie ze ktos na was leci a także nie zawracać jej przed samym lądowaniem bowiem wasza predkość mogła być wyliczona i mogliście zostać obserwowani.

FS z misją zbieraj - Ten Fs nalezy robić tylko mając Moona czyli księżyc. Nie powinno robić się tego jezeli w poblizu mamy bardzo silnych graczy ponieważ sciągnięcie moona i wyliczony powrót to kwestia kilku chwil...
Przy wysyłaniu fs na zbieraj powinniście mylić swoich sąsiadów czyli robicie sobie gdzies układów kilka dalej na czyjejs planecie PZ ( Pole zniszczeń o ile juz jakieś sobie niewidoczne wisi ) a następnie wysyłacie 1 recek, 30 min później 2 recek następnie flote około 20 min później (wszystko z misją zbieraj ) i kolejny recek około 15 -20 min po flocie.
Jezeli ktoś Cię bedzie chciał z PZ złapać to narobisz mu niezłego mętliku i wszystko może dążyć do tego ze sam cel stanie się ofiarą jeżeli zrobisz mu w jakis sposób kontrę. Agresor bedzie spalał deu niszcząc po 1 recku bądź opóźniając sporo flotę sam narazać się bedzie na czyiś atak.


Fs z misja stacjonuj Moon ~ Moon - Najbezpieczniejszy FS, nie wykrywalny przez falangę nic dodać nic ująć lecz dodam ze majac sieć teleportów mozna nie jedną ofiarę na to złapać hehe


FS z misją transportuj Moon ~ Moon - jak wyzej tyle ze w razie czyjegos sprecyzowanego ataku ratuje tylko podstawka ...

NALEŻY PAMIĘTAĆ ŻE KAŻDY FS TRZEBA ODBIERAĆ, PRZYNAJMNIEJ 10 min przed dolotem





         CDN.........


http://img371.imageshack.us/img371/8775/vulturehf6sw4.jpg

Offline

 

#2 2008-04-13 11:40:33

alwarezo

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 3
Punktów :   

Re: Superkonto - Made by Vulture

Z tym zasiedlaniem planet to ja zrobiłem tak:

Zamiast wywalać surówkę na drogie na początku kolonizatory rozbudowywałem każdą skolonizowaną planetę.
Powyżej 164 pól zostawiam a mniejsze rozbudowałem do 2000 energii. Te małe z których teraz zbieram surówkę mam cztery i bede je niedługo wymieniał na docelowe w galach od 1-4.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.friendly.pun.pl www.priv-serwer.pun.pl www.starozytnirycerze.pun.pl www.ftstory.pun.pl www.dglteam.pun.pl